Fakta bygger oven på solidt fundament i kundemødet

Flere og større friheder til Butikschefer i Fakta.
Det er virkligheden, når Fakta de næste 6 måneder tester de lokale salgs muligheder til ære for vores kunder hos 11 udvalgte butikchefer.
Det sker oven på et solidt fundament i kundemødet, hvor flere faktorer i driften er blevet optimeret de seneste år

Driftsdirektør/COO i Fakta, John Hornbech via LinkedIn:

De sidste 3 år har Fakta arbejdet med at få basis på plads og sikre en fælles holdning til butikstandard, driftsstyring samt øvrige back-office rutiner for at reducere svind og spild.
100 % gennemførelse af AD rutiner skal sikre varer på hylderne og god kontrol på kassationer herunder madspild.
Fakta har også arbejdet med at skabe en mere strømlinet onboarding af nye medarbejdere og ikke mindst servicekonceptet, som har givet fremgang på kundetilfredshed og været medvirkende til at Fakta 2 år i træk har vundet Søndagsavisens store servicepris.

Fakta har også omstillet over 300 fakta butikker til nyt koncept og forsætter ind i 2018. Så alt i alt har Fakta fået skabet et godt fundament for medarbejderne til at kunne møde kunden i bedste udtryk, men Fakta tror på, at der er muligheder i at give butikcheferne flere friheder til at kunne udnytte de lokale salgs muligheder.
Derfor tester vi udvalgte friheder de næste 6 måneder med 11 butikchefer som er super motiveret for at udnytte de lokale salgs muligheder til ære for vores kunder.