bliv service-
medarbejder og tjen papkassen.

I fakta lever vi af at yde flink service til vores kunder. Derfor er vores servicemedarbejdere nogle af de vigtigste medarbejdere, vi har i butikkerne.

Servicemedarbejderen sidder oftest i kassen eller hjælper med at sætte varer op i butikken. Kunden møder herigennem servicemedarbejderen enten på sin vej igennem butikken eller oppe i kassen.

Servicemedarbejderen er derfor med til at sikre, at faktas kunder oplever butikken som usvær at handle i, og at de altid bliver mødt med et smil og en god service.

vi har brug for dig på holdet.

fakta er til for at sælge gode dagligvarer til faste, lave priser. Det kan vi kun gøre, hvis vi har et godt team i butikken – og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi kan nemlig altid godt bruge en ekstra kollega, som kan tage fat og tage lommepenge, du lærer at arbejde med salg og service, og måske får du også et par nye venner og et godt grin, når du er ansvar. Så tilbyder vi til gengæld et fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne på arbejde. Er fakta dit første job, så bare rolig. Vi har et fast oplæringsprogram, der sikrer, at du bliver sat ordentligt ind i dine arbejdsopgaver på en stille og rolig måde. På den måde kan du føle dig tryg og vi ved, at du lærer lige præcis de ting, som du skal kunne.

sådan søger du.

Hvis du vil have et job i fakta, så kan du søge på to måder. Du kan klikke på ”Søg ledige stillinger” eller søge på ”Deltidsstillinger” i fakta. Her kan du så søge på de stillinger, som vi har opslået lige nu. Det kan dog være, at stillingen ikke er opslået på nettet og derfor kan det være en god ide at lave en ansøgning og så ellers gå på besøg hos de fakta-butikker, som du gerne vil søge arbejde i.

kontakt os.

Aflever en ansøgning i din lokale fakta. Så kontakter vi dig, hvis vi har en ledig servicemedarbejderstilling.

 

tag testen og find ud af, om du har, hvad det kræver at være service- medarbejder i fakta.

Pssst. Du kan finde svarene her på siden og i filmen ;)

i fakta sælger vi?

faktas slogan er?

hvordan skal din arbejdsdag helst se ud?

hvordan møder du et andet menneske?

hvad betyder god service for dig?

hvem er først og fremmest ansvarlig for, at kunderne får en god indkøbsoplevelse?

i fakta skal en god servicemedarbejder?

skal man være holdspiller, når man arbejder i fakta?

hvad skal der stå i en god ansøgning?

hvordan søger du et job som servicemedarbejder i fakta?

hvilket område er du interesseret i?

vælg område på kortet.

*markerede varer findes kun i begrænset antal og findes ikke i alle butikker, herunder fakta Q.