bliv elev.

Faktas salgsassistentuddannelse er det perfekte sted at starte, hvis du vil gøre karriere indenfor detailhandel. Uddannelsen er en kombination af spændende skoleophold, hvor du bliver klædt fagligt på, og praktisk erfaring i butik, hvor du får teorien fra skolen ind under neglene.

Vi søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere i vores butikker. Derfor klæder vi dig ekstra godt på. Vi har fokus på, at du lykkes med din uddannelse og at du får udfordringer og ansvar i praktikbutikken.

kom i betragtning son elev i fakta.

Som salgsassistentelev følger du som regel et 2-årigt hovedforløb. Inden man starter på hovedforløbet skal man have afsluttet sit grundforløb, som oftest opnås ved gennemførsel af en 2-årig HG-eksamen.

Der er dog også andre måder at få merit for grundforløbet på, hvis man har taget en anden ungdomsuddannelse eller har erhvervserfaring indenfor handel, salg og service. Hvis du derfor kunne tænke dig at blive elev i Fakta, så giv Jimmi Henriksen, vores elevansvarlig i Fakta, et kald 2779 1001.

faktas elever bliver ledere.

Som elev er det vigtigt, at du brænder for dit arbejde og derfor konstant stræber efter at nå nye mål. Viser du den slags engegement, vil du typisk ende som leder umiddelbart efter endt uddannelse. Vores elever ER morgendagens ledere i dansk detailhandel.

Du skal have lysten til at skabe en karriere i dansk detail og dansk dagligvarehandel. Når vi modtager en ansøgning kigger vi blandt andet efter ansøgerens lyst til at gøre en forskel i butikken til dagligt, lysten til at give god service og løfte i flok med resten af butiksteamet. Det er nemlig præcis de tre karakteristika, som en god leder i detailhandlen har; engagement over for sit arbejde, serviceminded over for butikkens kunder og glæden ved at arbejde sammen i hold.

kontakt os.

elevansvarlig.
Jimmi Henriksen / 22 79 10 01

har du potentiale som elev? tag testen og find ud af det.

hvordan skal din arbejdsdag helst se ud?

møder du til tiden?

hvordan møder du et andet menneske?

hvad betyder godt service for dig?

hvem er først og fremmest ansvarlig for, at kunderne får en god indkøbsoplevelse?

en kunde spørger dig, om der er flere økologiske bananer, hvad svarer du?

hvordan tilegner du dig bedst ny viden?

hvad er en god leder for dig?

drømmer du om at blive kaptajnen på dit eget hold?

hvor ser du dig selv om 5 år?

*markerede varer findes kun i begrænset antal og findes ikke i alle butikker, herunder fakta Q.