et spørgsmål kommer sjældent alene.
her kommer de med et svar.

min bon har fået

noget galt i halsen.

Hvis der er fejl på din kassebon, skal du bare tage fat i personalet i den butik, hvor du har handlet. Så skal du bare se løjer.

bytte, bytte

købmand.

Du kan bytte en vare eller få pengene tilbage op til 14 dage efter købstidspunktet. Du skal bare huske din bon og så skal varen være i ubrudt emballage. Gælder ikke fødevarer. Især ikke mælk, som er blevet for gammelt.

hov, hvor blev

avisen lige af?

Har du ikke fået tilbudsavisen? Så kan du tilmelde dig Den lille postkasse. Så er du sikker på at få faktas gode tilbud. Pssst. Du kan se alle vores tilbud i vores digitale avis.

en vare fra

avisen er udsolgt.

Spørg en medarbejder eller udfyld en kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Så kan de hjælpe dig med at undersøge, om varen er på lager i en af vores andre flinke butikker.

ros, ris eller pasta.

så lad os høre fra dig.

Hvis du har noget på hjerte, skal du endelig bare give lyd. Ring til vores kundeservice på +45 4386 4386 mellem kl. 12-15 alle hverdage eller skriv til os på facebook.dk/fakta. Du kan også bruge vores email-formular på coop.dk